۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷
عصر نوین بازار سرمایه ایران را من بنا نهادم| بساط فساد ارزی را برمی چینم
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با بازار:

عصر نوین بازار سرمایه ایران را من بنا نهادم| بساط فساد ارزی را برمی چینم

سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و امور دارایی گفت: بنده پس از کسب جایگاه ریاست جمهوری از حقوق همه سهامداران بورسی به ویژه سهامداران خرد حمایت خواهم کرد.

سید شمس الدین حسینی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره سیاست های وی پیرو اصلاح بازار سرمایه پس کسب جایگاه ریاست جمهوری گفت:  اگر شما به متخصصین بازار سرمایه مراجعه کنید ملاحظه می کنید که عصر نوین بازار سرمایه ایران و پیاده سازی قانون جامع بازار سرمایه در دوران مدیریت بنده و ریاست بنده در شورای عالی بازار سرمایه شکل گرفت.

وی تصریح کرد : حتما بنده پس از کسب جایگاه ریاست جمهوری از  نوسانات شدید و مشکلات بازار سرمایه پیشگیری خواهم کرد.

حسینی تاکید کرد: همچنین بنده پس از کسب جایگاه ریاست جمهوری از حقوق همه سهامداران بورسی به ویژه سهامداران خرد حمایت خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ایا وی ساختار بورس را نیز تغییر خواهد داد و یا خیر، گفت: به نظر بنده ساختار بورس از جمیع جهات شرایط خوبی دارد و آن چیزی که حائز ایراد است مشکلات فرابورس است البته منظورم سازمان فرابورس نیست و منظورم آن چیزی است که ورای بازار سرمایه وجود دارد لذا حتما درباره هدایت و راه بری این موضوع هم برنامه خواهم داشت.

حسینی در پاسخ به سوال دیگری درباره سیاست های ارزی دولت خود گفت: مهمترین مشکلی که امروز در سیاست های ارزی وجود دارد، چندگانگی قیمت ارز و فساد ارزی است که وجود دارد.

وی تصریح کرد: حتما بنده در دولتم بساط این فساد ارزی را برمی چینم.

کد خبر: ۸۸٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha