۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
اتصال بخش کجور به شبکه سراسری گاز ضروری است
نماینده مردم نوشهر در مجلس:

اتصال بخش کجور به شبکه سراسری گاز ضروری است

نوشهر- محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت بر ضرورت تسریع در اتصال بخش کجور به خط لوله گاز سراسری تاکید کرد.

محمدعلی محسنی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به محرومیت روستاهای بخش کجور از نعمت گاز، اتصال این بخش به شبکه سراسری گاز را ضروری دانست و فگت: برای تامین سوخت مصرفی ساکنان باید بر اتصال خط لوله گاز به شبکه ساری تسریع کرد.

وی با بیان اینکه بخش کجور با چالش های اساسی روبرو است، راه دسترسی ایمن و ضرورت نگاه ویژه به محورهای بخش کجور را از جمله نیازها دانست و گفت: کمک به ایجاد فعالیت های تولیدی و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل نیز امری ضوری است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ایجاد زیرساخت های مناسب برای ارتقای شاخص های توسعه عمران شهری روستایی و ارتقای شاخص در حوزه بهداشت و سلامت با تجهیز مراکز درمانی به دستگاه های مورد نیاز و بهره مندی از نیروهای متخصص و ماهر از جمله درخواست ها و مطالبات مردم منطقه به شمار می رود.

محسنی بندپی یادآور شد: باید با تامین زیرساخت برای مهاجرت معکوس با هدف رشد و بالندگی روستاها در منطقه برنامه ریزی کرد.

وی با اظهار اینکه نگاه ویژه به امنیت و سلامت اهالی با تامین تجهیزات و ادوات پیشرفته ضروری است، رشد و بالندگی منطقه را با نگاه ویژه به بوم گردی و احیای سنت های درحال فراموشی و حفظ هویت تاریخی منطقه میسر دانست.

کد خبر: ۸۸٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha