۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
باید جلوی زمین‌خواری، قاچاق و فساد را بگیریم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری:

باید جلوی زمین‌خواری، قاچاق و فساد را بگیریم

پزشکیان، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل کشور فقر، تبعیض، بی‌عدالتی، فساد، معیشت مردم بوده و این مشکلات با مشارکت مردم، کارشناسان و با نگاه علمی قابل رفع است.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان در ورود به ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: مشکلی که کشور ما دارد فقر، تبعیض، بی‌عدالتی، فساد و معیشت مردم است چیزی که ما باید در کشور هیچ وقت با آن مواجه نباشیم مشکلات یاد شده است، قادریم در کشور با مشارکت مردم با حضور همه کارشناسان و با نگاه علمی پاسخگوی همه نیازها باشیم و نگذاریم در ایران ما هیچ انسانی در هیچ گوشه‌ای از کشور با این مشکلات یاد شده مواجه باشد.

پزشکیان تصریح کرد: قدم اول پس از انتخابات اینکه جلوی زمین‌خواری قاچاق و فساد را بگیریم بعد از آن می‌توانیم اشتغال و رونق اقتصادی به وجود بیاوریم و از تولید داخلی حمایت کنیم و کاری کنیم اختلافی که در جامعه وجود دارد با گفتگو و در کنار هم قرار گرفتن حل شود و همه با هم برای ایران یک صدا در کنار همه اقوام ملت کار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع کسی کناره‌گیری خواهید کرد؟ گفت: به نفع هیچ یک از کاندیداها کنارگیری نخواهم کرد.

پزشکان مراجعه خود را انتخاب و در روز آخر را تنظیم کردن برنامه‌ها بیان کرد و گفت: معمولاً در همه انتخاب‌ها روز آخر بزرگ پیدا می‌کنم.

وی درباره علت همراهی دخترشان در ستاد انتخابات کشور گفت: همسرم ۲۷ سال پیش فوت کرده و همه زندگی من بچه‌های من هستند به مردم توصیه می‌کنم که آنچه مهم است و جامعه را اصلاح می‌کند خانواده است.

کد خبر: ۸۸٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha