۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
در حوزه یارانه، مسکن و خودرو برنامه‌های خوبی دارم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری:

در حوزه یارانه، مسکن و خودرو برنامه‌های خوبی دارم

محمد، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در حوزه یارانه، مسکن، خودرو و عرصه‌هایی که مردم به حق گلایه و مشکل دارند برنامه‌های خوبی داریم و در اولویت‌ها آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش بازار، سعید محمد بعد از حضور در وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: از آنجا که باید در کار خیر سبقت گرفت روز اول ثبت نام در وزارت کشور حضور پیدا کردم و امیدوارم با برنامه‌هایی که داریم، مشکلات مردم در زندگی را به حداقل برسانیم.

وی افزود: برای تحول نسل مدیریتی به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و بانوان و دیگر بخش‌ها برنامه‌های خوبی داریم.

محمد همچنین گفت: کارنامه و برنامه خوبی داریم ضمن اینکه تیم خوبی هم داریم و همه تلاش ما این است تا مشارکت حداکثری شکل گیرد و دولتی پر قدرت مبتنی بر رای مردم تشکیل شود، ضمن اینکه باید بدانیم دولت سیزدهم فقیرترین دولت در ۴۲ سال گذشته است و مشکلات فراوانی پیش روی آن قرار دارد، امیدواریم که بتوانیم به پشتوانه مردم مشکلات را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کاندیدای خاص انصراف می‌دهید یا خیر؟ گفت: به دنبال جا انداختن گفتمان انقلاب هستیم و مبتنی بر این گفتمان کار را به پیش می‌رود، اکنون عرصه مشخص نیست، اما بعد از ثبت نام و تعیین وضعیت اعلام موضع خواهیم کرد.

محمد افزود: کشور مشکلات عدیده‌ای در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دارد، اما آنچه مردم از کارگزاران گلایه دارند وضع معیشتی است.

وی همچنین گفت: ما در حوزه یارانه، مسکن، خودرو و عرصه‌هایی که مردم به حق گلایه و مشکل دارند برنامه‌های خوبی داریم و در اولویت‌ها آن را پیگیری خواهیم کرد که مهمترین آن اشتغال خواهد بود.

کد خبر: ۸۸٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha