۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
برپایی زودهنگام انتخابات مجامع سرمایه گذاری تخلف است
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس:

برپایی زودهنگام انتخابات مجامع سرمایه گذاری تخلف است

بابل- رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس با بیان اینکه برگزاری انتخابات زودهنگام مجامع سرمایه گذاری عدالت خلاف قانون است، گفت: مجلس با این تخلف دولت برخورد می کند.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۴۲ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هستند، آن را برای مجلس و نظام موضوع با اهمیتی دانست و گفت: از این رو برگزاری زودهنگام مجامع سرمایه گذاری تخلف است و مجلس جلوی این کار می گیرد.

وی با عنوان اینکه انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت باید بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار شود، افزود: متاسفانه تحرکات مهندسی شده ای از سوی دولت هستیم که درپی برگزاری انتخابات زودهنگام مجامع سرمایه گذاری هستند.

این نماینده مجلس گفت: انتخابات باید توسط هیئت رئیسه های شرکت های سرمایه گذاری عدالت انجام شود و اقدام دولت در برپایی زودهنگام انتخابات مجامع تصدی گری و دخالت محسوب می شود.

سعادتی یادآور شد: اقدام دولت مغایر با قانون تجارت و تعاون و ابلاغیه صادره شده از سوی مقام معظم رهبری است و فراکسیون سهام عدالت و مجلس با این تخلفات برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: در ماه های پایانی عمر دولت برای بقای مافیای بزرگ بازار بورس و سرمایه تلاش می شود زیرا برگزاری مجامع در استان ها حق مردم و سهامداران است و باید سهامداران در آن شرکت کنند نه افراد و مسئولان وارداتی.

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: همچنین برگزاری انتخابات الکترونیکی به دلیل عدم دسترسی سهامداران و آماده نبودن زیرساخت ها از جمله موانع اجرای این طرح است.

سعادتی یادآور شد: شرکت های سرمایه گذاری عدالت دارای اهمیت زیادی هستند و باید در اختیار مردم قرار گیرد و تلاش دولت در واقع بقا برای اقتصاد دولت بعدی است و باید جلوی آن گرفته شود.

کد خبر: ۸۷٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha