۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
 ظرفیت های مغفول معادن مازندران برای ثروت آفرینی فعال شود
در گفتگو با بازار؛

ظرفیت های مغفول معادن مازندران برای ثروت آفرینی فعال شود

بهشهر- شریعتی، عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های معادن برای ثروت آفرینی گفت: معادن غیرفعال شرق استان فعال سازی شود.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه از معادن و ظرفیت های این بخش در استان باید به نحو مطلوب بهره گیری شود، رفع موانع از بخش معدن و پشتیبانی از تولید را امری مهم دانست و گفت: در حوزه ارزش افزوده بخش معدن مازندران و شرق استان مغفول واقع شده است.

وی با بیان اینکه شرق مازندران دارای ظرفیت های خوبی در حوزه معدن برای ثروت آفرینی است، تاکید کرد: باید از این ظرفیت ها برای ثروت آفرینی در منطقه و رونق اقتصادی بهره گیری صورت گیرد.

وی گفت: در مناطق مختلف بهشهر از جمله یانه سر، رستمکلا و دیگر بخش ها معادن متعددی وجود دارد که باید در زمینه اکتشاف و بهره برداری آن زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کرد.

شریعتی بر لزوم فعال سازی معادن راکد و غیرفعال و بازگرداندن آن به چرخه تولید تاکید کرد و خواستار جدیت متولیان امر در این حوزه برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال شد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران بالا بودن نرخ بیکاری را در شرق استان از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: بهره گیری از ظرفیت معادن می تواند در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات تاثیر به سزایی داشته باشد.

کد خبر: ۸۷٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha