۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
۲۵ واحد صنعتی راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
رئیس سازمان صمت ایلام:

۲۵ واحد صنعتی راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت

ایلام- رئیس سازمان صمت ایلام از بازگشت ۲۵ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان به چرخه تولید طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، رضا محمدرحیمی از بازگشت ۲۵ واحد صنعتی و تولیدی در استان ایلام به چرخه تولید طی یک سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک همه دستگاه های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گره های کور واحدهای راکد باز شد و این واحدها دوباره به تولید و اشتغال بازگشتند، عنوان کرد: طی سال جاری نیز با توجه به شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» درگام اول کتابچه مرتبط با شعار سال طراحی و چاپ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابلام با تاکید بر اینکه در مسیر حمایت از واحدهای تولیدی قدم برمی داریم، اظهار کرد: افزایش پیشرفت فیزیکی و در نهایت به بهره برداری رسیدن مجوزهای موجود را در برنامه داریم.

محمدرحیمی با اشاره به بحث « مانع زدایی ها» مطرح کرد: در این خصوص با برنامه ریزی های انجام شده در ابتدا موضوع حمایت از واحدهای شروع به کار کرده را در پیش خواهیم گرفت و با مانع زدایی ها در مسیر به بهره برداری رساندن آنها و ورود آنها به چرخه تولید گام برمی داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تاکید کرد: در ادامه مسیر نیز واحدهایی که راکد هستند به چرخه تولید بازگشت داده می شوند.

کد خبر: ۸۷٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha