۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
وجود موانع در فرایندهای اداری و رویه‌های اجرایی ناظر بر فضای کسب‌وکار تبریز
رئیس اتاق بازرگانی تبریز انتقاد کرد؛

وجود موانع در فرایندهای اداری و رویه‌های اجرایی ناظر بر فضای کسب‌وکار تبریز

تبریز- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز از وجود موانع در فرایندهای اداری و ثبات سیاست‌ها و رویه‌های اجرایی ناظر بر فضای کسب‌وکار انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، یونس ژائله ظهر پنج شنبه در حاشیه هفتاد و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی در محل استانداری به خبرنگاران گفت: آذربایجان شرقی از نظر بهبود فضای کسب‌وکار، رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه طرح پایش فضای کسب‌وکار استان انجام شده است، افزود: در این طرح، ۶۶ درصد از واحدهای تولیدی و خدماتی استان مشارکت داشتند و نتایج طرح درواقع نظرات آنان درخصوص وضعیت فضای کسب‌وکار استان است.

ژائله افزود: براساس نتایج این طرح، بخش کشاورزی و حوزه‌های مربوط به سلامت، مساعدترین و بخش خدمات و حوزه‌های مربوط به گردشگری نامساعدترین وضعیت را از نظر فضای کسب‌وکار دارند و همچنین واحدهای بزرگتر و با سابقه فعالیت بیشتر وضعیت مساعدتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت استان از نظر وجود فضای رقابتی در بازار، عدم دخالت‌های غیرمنطقی دستگاه‌های حاکمیتی و نبود کمبود در بازار نسبت به میانگین کشوری بهتر و از نظر قابل پیش‌بینی بودن قیمت مواد اولیه و محصولات، وجود موانع در فرایندهای اداری و ثبات سیاست‌ها و رویه‌های اجرایی ناظر بر فضای کسب‌وکار از میانگین کشوری بدتر ارزیابی شده است.

کد خبر: ۸۷٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha