۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
احداث اولین شهرک تخصصی صنایع تبدیلی در میاندرود
نماینده مردم ساری در مجلس خبر داد:

احداث اولین شهرک تخصصی صنایع تبدیلی در میاندرود

میاندرود- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: اولین شهرک تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به مساحت ۴۰ هکتار در میاندرود در دست ساخت است.

منصورعلی زارعی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی میاندرود در گفتگو با خبرنگار بازار یکی از مشکلات استان را در گذشته واگذاری زمین به افراد غیر اهلیت در شهرک های صنعتی بوده ذکر کرد و افزود: اراضی در مازندران دارای ارزش بالایی است و باید در واگذاری آن دقت بسیاری کرد.

وی افزود: برخی سرمایه گذاران در گذشته هکتارها زمین تحویل گرفتند اما پس از گذشته ۲۰ سال کاری انجام ندادند و بازپس گیری این اراضی اکنون به یک دغدغه مبدل شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه زیرساخت های شهرک تخصصی کشاورزی در حال انجام است، گفت: زیرساخت جاده، احداث معابر و شبکه برق این شهرک در دست انجام و آبرسانی به آن صورت گرفته است.

زارعی یادآور شد: یکی از مسائل مهمی که در مازندران در حوزه تولید تا مصرف مطرح است، نبود شهرک های تبدیلی محصولات کشاورزی است و از چند ماه قبل ساخت شهرک تخصصی در میاندرود در حال احداث است.

وی مساحت اولین شهرک تخصصی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی استان را ۴۰ هکتار ذکر کرد و گفت: مقرر شد تا دو ماه آینده نسبت به واگذاری شهرک صنعتی تخصصی به سرمایه گذاران و تشکل ها اقدام شود.

این نماینده مجلس گفت: علاقمندان به سرمایه گذاری در شهرک تخصصی می توانند به جهاد کشاورزی و شهرک های صنعتی مراجعه کنند و واگذاری اراضی از نیمه دوم سال آغاز می شود تا در زمینه تبدیلی بخش کشاورزی فعالیت داشته باشند.

کد خبر: ۸۶٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha