۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
تغییر خط تولید واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی برای تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی
استاندار آذربایجان‌ شرقی خبر داد:

تغییر خط تولید واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی برای تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی

تبریز- استاندار آذربایجان‌ شرقی از تغییر خط تولید واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی برای تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی دیشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمبود الکل در واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده وجود دارد، افزود: باید مشکلات این واحدها به منظور افزایش تولید حل شود.

وی بر ضرورت تامین آسان مایحتاج بهداشتی مردم در وضعیت کنونی برای مبارزه با ویروس کرونا در جامعه تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: ۱۱ واحد تولیدی استان خط تولیدشان را تغییر داده و مواد ضدعفونی تولید می‌کنند و خیران، مردم و واحدهای تولیدی همه پای کار هستند، اما هنوز کمبود داریم.

وی، استمهال بدهی‌های بانکی، افزایش مدت زمان پرداخت عوارض و مالیات و فرصت دادن به برخی مشترکان آب و برق و گاز را از راهکارهای مورد توجه به دلیل مشکلات پیش آمده در کسب و کارها به دنبال شیوع کرونا عنوان کرد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه در صورت همراهی مردم و رعایت توصیه‌های کارشناسان، کرونا در آذربایجان شرقی تا هفته اول فروردین ماه فروکش می‌کند، گفت: در غیر این صورت تا اردیبهشت و حتی تیر ماه درگیر خواهیم بود.

پورمحمدی ادامه داد: در شبکه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی مشکل داریم، تعدادی افراد فرصت طلب هم هستند که ماسک و دستکش احتکار می‌کنند.

کد خبر: ۸٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha