۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
۱۲ هزار و ۳۰۶ زنجانی مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان طرح اقدام ملی مسکن را واریز کردند
معاون راه و شهرسازی زنجان:

۱۲ هزار و ۳۰۶ زنجانی مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان طرح اقدام ملی مسکن را واریز کردند

زنجان- شاهین فر، معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه ۱۴هزار و ۶۱۰ زنجانی از طریق طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند،گفت: از این تعداد ۱۲هزار و ۳۰۶ نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است، گفت: این استان همچنین در زمینه آورده مردم و پرداخت تسهیلات اولیه هم عملکرد و جایگاه خوبی در سطح کشور دارد. 

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۶۱۰ زنجانی از طریق طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۶ نفر مبلغ اولیه ۴۰  میلیون تومان را واریز کردند.

معاون راه و شهرسازی زنجان  گفت: برای ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر تخصیص پروژه  انجام شده و واحدها در حال ساخت و ساز هستند. 

شاهین فر با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری زمین سه هزار نفر هم در منطقه شرق الهیه متصل به کوی فرهنگ تعیین شده است، ابراز داشت: زمین تخصیص یافته در منطقه خوبی است. 

وی با بیان اینکه واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است، گفت: در زنجان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن وجود دارد و مشکل زمین فرهنگیان هم حل شده است. 

معاون راه و شهرسازی زنجان تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت طرح اقدام ملی مسکن در کوی زنگان و نصر زنجان آغاز شده و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی دارد. 

کد خبر: ۸۵٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha