۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
زنجان ۵ برابر میانگین کشوری مجوز ساخت واحدهای مسکن ملی را اخذ کرده است
استاندار زنجان:

زنجان ۵ برابر میانگین کشوری مجوز ساخت واحدهای مسکن ملی را اخذ کرده است

زنجان- استاندار زنجان گفت: در استان زنجان پنج برابر میانگین کشوری نسبت به سرانه جمعیت، مجوز واحدهای مسکن ملی اخذ شده و جایگاه زنجان در اجرای این طرح در سطح کشور بسیار خوب است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان در جمع خبرنگاران، گفت:  طرح اقدام ملی مسکن یک طرح بسیار بزرگ و مهم دولت است.

وی با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نسبت به سطح کشور عملکرد خوبی دارد،اظهار کرد:دولت سعی دارد در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات را به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش دهد و اجرای این طرح در اشتغال استان هم بسیار موثر خواهد بود. 

استاندار زنجان تاکید کرد: در هدف‌گذاری طرح اقدام ملی مسکن، استان زنجان پیشرفت خوبی دارد و در این طرح نه تنها عقب نیستیم بلکه از  تعهد و برنامه زمانبندی شده هم جلوتر هستیم و نسبت به خیلی از استانها وضعیت بسیار خوبی داریم. 

حقیقی با بیان اینکه واگذاری مسکن در این طرح دو ساله است،ابراز داشت: امیدواریم واحدهای مسکونی زودتر از هدف گذاری به متقاضیان واگذار شود.

وی ابراز داشت: درصدد این هستیم که به صورت نوبرانه ۴۰ واحد مسکونی را در ۶ ماهه دوم امسال واگذار کنیم و مابقی هم تا پایان سال واگذار شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان زنجان پنج برابر میانگین کشوری نسبت به سرانه جمعیت مجوز واحدهای مسکن ملی اخذ شده است،گفت: جایگاه زنجان در اجرای این طرح در سطح کشور بسیار خوب است. 

حقیقی گفت: آورده زنجانی ها در این طرح بسیار خوب بوده و فنی و حرفه ای استان نسبت به تربیت نیروهای توانمند و ماهر مدیریت لازم را داشته  باشد. 

وی تصریح کرد: اختصاص تسهیلات و حجم آورده متقاضیان گردش مالی خوبی برای استان دارد. 

کد خبر: ۸۵٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha