۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
تشدید پروتکل‌های بهداشتی برای شناورهای هندی
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد

تشدید پروتکل‌های بهداشتی برای شناورهای هندی

جوادپور، مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مورد شناورهای هندی تشدید شده است.

به گزارش بازار، چنگیز جوادپور با تاکید بر این که پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه بندری و دریایی با سخت‌گیری بیشتری برای شناورهای هندی درنظر گرفته شده است، گفت: پیش از پهلوگیری شناورهای هندی، ماموران بهداشت مرزی وزارت بهداشت کنترل‌های لازم را انجام داده و با انجام تست، اجازه پهلوگیری یا عدم پهلوگیری صادر می‌شود و بدون تایید وزارت بهداشت، شناورها پهلو نمی‌گیرند و کالا تخلیه و بارگیری نخواهد شد.

جوادپور با بیان اینکه ممکن است برخی خدمه ناقل بدون علامت باشند از این رو اجازه پیاده شدن خدمه شناورهای هندی داده نمی‌شود، تصریح کرد: عمده شناورهای هندی در چابهار پهلودهی می‌شوند و اگر بحث کالاهای اساسی باشد ممکن است به بندر امام نیز بروند.

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی تدوین شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا در رابطه با شناورهای هندی با حساسیت و دقت بیشتری در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: تبادل مسافری دریایی بین ایران و هند وجود ندارد، نه مسافری از هند به ایران می‌آید و نه مسافری از ایران به هند می‌رود.

کد خبر: ۸۵٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha