۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
دولت اولین مشتری صنایع دستی باشد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دولت اولین مشتری صنایع دستی باشد

آبادان- احمد حدادی، یک تولیدکننده صنایع دستی گفت: دولت باید اولین مشتری صنایع دستی باشد و از صنایع دستی هر منطقه کشور پکیجی را تهیه کرده و به میهمانان و حتی سفرای کشورهای خارجی تقدیم کند.

زهرا احمد حدادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دولت با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» باید اقداماتی که منجر به افزایش تولید می‌شود را انجام دهد.

به گفته وی ایجاد بازارهای دائمی و ادواری، اعطای تسهیلات، برپایی نمایشگاه‌های دائمی و کمک به صادرات باعث افزایش تولید و رونق اقتصادی می‌شود.

این تولیدکننده صنایع دستی در ادامه سخنان خود تبلیغات را گامی مهم برای فروش دانست و افزود: تشویق مردم به خرید صنایع دستی و کمک به این صنایع به منظور حضور در بازارهای بین‌المللی از انتظارات فعالان صنایع دستی است.

احمد حدادی با تاکید بر اینکه دولت باید در راستای رونق صنایع دستی پیش قدم شود، توضیح داد: دولت باید اولین مشتری صنایع دستی باشد و از صنایع دستی هر منطقه کشور پکیجی را تهیه کرده و به میهمانان و حتی سفرای کشورهای خارجی تقدیم کند.

وی تحریم‌ها را از موانع پیش روی صادارت عنوان کرد و گفت: باید ترتیبی از سوی دولت اتخاذ شود که در شهرهای توریستی اوقاتی برای بازدید مسافران خارجی از بازار صنایع دستی فراهم شود.

این تولیدکننده صنایع دستی در پایان بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای خرید مردم هر منطقه از محصولات هنرمندان بومی برای رونق کسب و کار تاکید کرد.

کد خبر: ۸۵٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha