۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
لزوم تسریع در روند اجرایی سامانه گرمسیری ایلام
استاندار ایلام تاکید کرد

لزوم تسریع در روند اجرایی سامانه گرمسیری ایلام

ایلام- استاندار ایلام گفت: تسریع در روند اجرایی سامانه گرمسیری در حوزه وزارت نیرو در استان ایلام ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،  محمد نوذری در دیدار با وزیر نیرو عنوان کرد: تسریع در روند اجرایی سامانه گرمسیری در حوزه وزارت نیرو در استان ایلام ضروری است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی و روستاهای مسیر از سد ایلام، گفت: تکمیل پروژه ارتقای تصفیه خانه شهر ایلام نیازمند توجه وزارت نیرو است.

نوذری با تاکید بر تعیین تکلیف تملک اراضی بالا دست سد سیمره، افزود: کمک به افزایش اعتبارات سدهای میمه، سیکان، چناره و استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ در اولویت قرار گیرد.

استاندار ایلام بیان کرد: ازسرگیری عملیات سد مخزنی گاوی از دیگر نیازهای استان است که باید مورد توجه وزارت نیرو قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد پست‌های فوق توزیع در شهرستان‌های سیروان، مهران، دهلران و ایلام، گفت: تخصیص آب از سد کرخه برای اراضی کشاورزی مورموری و آبدانان نیز ضروری است.

نوذری بیان کرد: تسریع در اجرای پست فوق توزیع مهران و احداث نیروگاه در استان با توجه به پتانسیل‌های موجود از دیگر خواسته‌های مسئولان و مردم استان است.

وی افزود: تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاهای شهرستان‌های چوار، هلیلان و سایر نقاط استان نیازمند توجه است.

در ادامه اردکانیان وزیر نیرو ضمن تشکر از توجه و تلاش‌های استاندار ایلام در پیگیری مسائل و مشکلات استان در حوزه وزارت نیرو، دستورات لازم در برای خواسته‌ها و مطالبات مطرح شده اتخاذ کرد.

کد خبر: ۸۵٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha