۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
تمامی مراکز اقامتی چابهار تعطیل شد

تمامی مراکز اقامتی چابهار تعطیل شد

زاهدان- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: تمامی مراکز اقامتی این شهرستان به منظور پیشگیری از مبتلا شدن مسافران به ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، عبدالحمید بلوچ زاده اظهار داشت: برای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از پخش شدن آن و پیدا نکردن میزبان جدید، تمامی مراکز اقامتی شهرستان چابهار که محلی برای تجمع مسافران ورودی از شهرهای آلوده است تا اطلاع بعدی تعطیل شدند که این تعطیلی شامل بومگردی‌های روستایی نیز می‌شود.

وی به تمام افرادی که به صورت غیرمجاز به مسافران منزل اجاره می‌دهند هشدار داد که در صورت مشاهده با متخلفان مطابق مقررات برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار افزود: با توجه به اینکه بیشتر مبتلایان از بیماری خود بی خبر هستند، بهترین راه پیشگیری ماندن در خانه و نرفتن به سفر است.

وی بیان کرد: از تمام هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به تعطیلی مراکز اقامتی و پیرو دستور العمل‌های وزارت بهداشت و درمان تا اتمام بحران کرونا در منزل خود بمانند و به شهر چابهار سفر نکنند.

کد خبر: ۸٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha