۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
موانع تولید در ۱۲۰۰ واحد صنعتی استان سمنان بررسی شد
رئیس صمت سمنان:

موانع تولید در ۱۲۰۰ واحد صنعتی استان سمنان بررسی شد

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا کنون ۲۸۳ نشست کارگروه رفع موانع تولید در استان برگزار و مشکلات یک هزار و ۲۴۵ واحد تولیدی بررسی شده است.

علی تشنه‌دل در حاشیه نشست کارگروه رونق تولید و رفع موانع استانداری سمنان و در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه ۲۸۳ نشست تاکنون با موضوع رفع موانع در استان برگزارشده است، تأکید کرد: ماحصل این نشست‌ها بررسی مشکلات هزار و ۲۴۵ واحد تولیدی بخش‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی و ... بوده است.

وی بابیان اینکه در این جلسه با پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به دو واحد صنعتی استان موافقت شده است، تأکید کرد: در نشست امروز که دویست و هشتاد و سومین نشست استان بود، مشکلات بانکی و زیربنایی ۱۰ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

رئیس صمت استان سمنان بیان کرد: تاکنون در این ۲۸۳ جلسه برای مانع زدایی از واحدهای تولیدی دو هزار و ۶۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

تشنه دل در ادامه و بابیان اینکه درصد پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به معرفی در صنایع استان محقق شد، گفت: امیدواریم در سال جاری نیز روند با همراهی بانک‌ها تداوم یابد.

وی افزود: در سال گذشته، ۲۶۵ واحد صنعتی در استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که از این تعداد ۱۹۱ واحد تولیدی صنعتی برای دریافت تسهیلات رونق به ارزش حدود ۲۱ هزار میلیارد ریال از طریق سامانه بهین یاب به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر: ۸۵٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha