۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
اشباع بازار زنجان از وجود اسپری و ژلهای ضدعفونی کننده تا پایان هفته جاری
استاندار زنجان خبرداد:

اشباع بازار زنجان از وجود اسپری و ژلهای ضدعفونی کننده تا پایان هفته جاری

زنجان-استاندار زنجان گفت: با تامین الکل مورد نیاز آنها تا پایان هفته بازار استان از وجود اسپری و ژلهای ضدعفونی کننده اشباع می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته نظارت و بازرسی بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز گفت: دو کارخانه تولیدی ساینا و گلرنگ بعنوان واحدهای تولید کننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده بصورت سه شیفت در حال فعالیت هستند و با تامین الکل مورد نیاز آنها تا پایان هفته بازار استان از وجود اسپری و ژلهای ضدعفونی کننده اشباع می شود.

استاندار زنجان تاکید دارد: همه اقلام تولید شده مانند ماسک، محلول ها، ژل ها و اسپری های ضدعفونی کننده باید در اختیار شرکت تعاونی داروسازان قرار گیرد تا از این طریق در داروخانه ها و بیمارستان ها توزیع شود.

حقیقی از توزیع کنندگان اقلام بهداشتی خواست نیم نگاهی هم به ذخیره این اقلام داشته باشند تا در صورت بروز بحران مشکلی پیش نیاید.

استاندار زنجان همچنین با قدردانی از همکاری تولید کنندگان اقلام بهداشتی برای افزایش میزان تولید و شیفت های کاری، یادآور شد: تمام تولیدات باید در اختیار تعاونی داروسازان استان قرار گیرد و هیچکس حتی فرمانداران مناطق حق دخالت و سفارش ندارند .

حقیقی  آموزش را یکی از راهکارهای مهم کنترل بیماری کرونا دانست و افزود:  صداوسیما می تواند  با ارائه آموزش های لازم به مردم توصیه کند که همه نیاز به استفاده از ماسک را ندارند.

کد خبر: ۸٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha