۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
۲۰ هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان احداث می شود
نماینده مردم ساری در مجلس:

۲۰ هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان احداث می شود

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: با حمایت یک بانک عامل، ۲۰ هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان در سطح کشور احداث می‌شود.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: یکی از پازل های رشد اقتصادی، نیروی انسانی و کار بوده و یکی از مزیت های بودجه امسال بهبود شاخص رفاه است.

وی با بیان اینکه فاصله طبقاتی در سال های اخیر بسیار رشد پیدا کرده و فاصله بین فقر و غنا عجیب و نگران کننده است، گفت: اولین کسانی که در خط مقدم قرار دارند کارگران است.

این نماینده مجلس ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کارگران و بازنشستگان، اهدای خدمات رایگان تامین اجتماعی، اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان را از جمله طرح های مجلس برای حمایت از کارگران و بازنشستگان بیان کرد و گفت: کارگران در حوزه امنیت شغلی و رفاه بسیار مشکل دارند.

بابایی با عنوان اینکه کارگران ۵۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند و گفت: بیش از ۲۰ هزار مسکن از طریق تسهیلات بانک رفاه برای کارگران و بازنشستگان احداث و این دغدغه کارگران پیگیری می شود.

وی با بیان اینک قانون بانک ها به نفع تولید نیست، اصلاح قانون بانک ها و حذف چهار صفر از پول ملی جزو دستور کار دانست و گفت: در سال مانع زدایی و پشتیبانی ها باید از تولید حمایت کرد.

این نماینده مجلس قانون بخشودگی جرایم تامین اجتماعی را از دیگر برنامه های مجلس بیان کرد و گفت: یکی از مسائل سیاست ارزی و پولی است زیرا این سیاست ها به نفع تولیدکننده و مردم نیست.

کد خبر: ۸۵٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha