۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت مبتنی بر نیازهای ایلام باشد
استاندار ایلام:

طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت مبتنی بر نیازهای ایلام باشد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت مبتنی بر نیازهای استان ایلام باشد، گفت: توسعه زیرساخت های عمرانی و ایجاد اشتغال در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر توسعه و تحقیق و مسئولین بنیاد برکت در استان، اظهار کرد: باید تلاش کرد از ظرفیت های بنیاد برکت برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساخت های عمرانی و ایجاد اشتغال در استان استفاده کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه اشتغال نباید فقط دولتی باشد، افزود: کار مطالعاتی و تحقیقاتی در اجرای پروژه های اشتغالزایی مبتنی بر نیاز استان ضروری است.

وی خواستار برنامه ریزی برای توسعه اشتغال در استان و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از طریق بنیاد برکت شد و افزود: سیاست‌های مبتنی بر نیاز در کشورهای جنوب شرق آسیا مثال خوبی برای توسعه منطقه ای و گسترش طرح های بنیاد برکت است که می تواند مبتنی بر نیاز های استان و پیشرفتهای علمی و فناوری شکل گیرد.

نوذری گفت: توسعه روستایی، رفع محرومیت‌زدایی و تسهیلات اشتغالزایی که از اهداف بنیاد برکت در استان است، در سهل‌ترین شرایط ممکن در اختیار کارآفرینان و متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شعار سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی این بنیاد علاوه بر ایجاد فرصت‌های کسب و کار در مناطق محروم، می تواند زمینه رونق تولید را نیز فراهم آورد.

کد خبر: ۸۵٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha