۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
۲۰ واحد صنعتی منطقه آزاد اروند به چرخه تولید بازگردانده می‌شود
معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند:

۲۰ واحد صنعتی منطقه آزاد اروند به چرخه تولید بازگردانده می‌شود

آبادان- موسوی، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از بازگشت ۲۰ واحد صنعتی منطقه آزاد اروند به چرخه تولید خبر داد.

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفته کار و کارگر فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به افرادی است که در پیشرفت کار و تولید منطقه صبورانه خدمت می‌کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته به اتفاق کارفرمایان و مدیران واحدهای صنعتی، تلاش کردیم از نیروهای بومی منطقه نهایت استفاده شود و برای اثبات این ادعا طی راستی آزمایی انجام گرفته، مشخص شد بیش از ۹۰ درصد نیروهایی که در واحدهای صنعتی فعالیت می‌کنند، فرزندان آبادان و خرمشهر هستند و امسال نیز با همین هدف، تاکیدمان بر استفاده از نیروهای بومی منطقه در واحدهای صنعتی است که به بهره برداری می‌رسانیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: در سنوات گذشته و امسال مقام معظم رهبری به دلیل حساسیت‌ها و اهمیت موضوع، شعار سال را به اشتغال، تولید و صنعت اختصاص دادند.

موسوی ادامه داد: در دو سال سال گذشته که شعار سال «رونق تولید» نامگذاری شد، بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌هایی که در بخش صنایع تدوین کرده بودیم اجرایی شد و در سال گذشته نیز که «جهش تولید» نام گرفت با تعریف و برنامه ریزی ۲۰ راهبرد توانستیم ۸۰ در صد از آنها را اجرایی کنیم که ۲۰ درصد باقی مانده نیز به دلیل کرونا و مشکلات و فشار تحریم‌ها، انجام نشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تا سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، ۲۰ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردانده و یا واحدهای راکد را  فعال و واحدهای جدیدی ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۸۵٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha