۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در زنجان راه اندازی شد
استاندار زنجان:

سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در زنجان راه اندازی شد

زنجان-استاندار زنجان گفت: سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف درج مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل شرکت ماد ماشین بر لزوم تقویت برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: باید جلسات خروجی لازم را داشته باشند. 

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی کنونی هیچ بهانه ای از واحدهای تولیدی اکسیژن ساز در استان پذیرفته نیست، اظهار کرد: موانع بر سر راه این واحدها باید رفع شود. 

استاندار زنجان گفت: واحدهای تولیدی باید نیاز استان را تامین کنند و  این مهم نیز باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مورد تایید قرار گیرد و این واحدها حق خروج اکسیژن از استان را ندارند و مشکلات این واحدها باید در اسرع وقت حل شوند. 

حقیقی با بیان اینکه سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف درج مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان راه اندازی شده است، تاکید کرد: باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف واحدهای راکد مبادرت شود. 

وی افزود: ضمانت اجرایی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این سامانه به صورت کشوری نیز قابل مشاهده است و واحدهای تولیدی استان می توانند مشکلات خود را در سامانه یاد شده عنوان کنند. 

استاندار زنجان تصریح کرد: طبق دستورالعمل اعلام شده بهره وری انرژی برق در واحدهای تولیدی مد نظر قرار گرفته است. 

حقیقی با بیان اینکه شبکه بانکی استان  تسهیلات لازم را در اختیار واحدهای تولیدی اکسیژن ساز قرار دهد، گفت: در این وضعیت کرونایی واحدهای تولیدی بهداشتی نباید مشکلی داشته باشند. 

وی به ستاد تنظیم بازار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: عده زیادی از قیمت کالاهای اساسی آگاهی ندارند و باید بازرسی ها در استان بیشتر شود. 

استاندار زنجان ابراز داشت: مردم با نظارت و کنترل می توانند تخلفات احتمالی را در این زمینه اطلاع رسانی کنند و هیچ واحد صنفی حق افزایش قیمت کالایی را ندارد.

کد خبر: ۸۵٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha