۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
۲۲ درصد برنامه‌های شهرک‌های صنعتی قزوین عملیاتی شد
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۲۲ درصد برنامه‌های شهرک‌های صنعتی قزوین عملیاتی شد

قزوین- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در یک‌ماه اول سالجاری ۲۲ درصد از برنامه‌ها مربوط به واگذاری اراضی صنعتی، کارگاهی و صنفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری محقق شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور در این باره اظهار کرد: در یک ماه اول سالجاری، با جذب ۴۶ متقاضی سرمایه گذاری به میزان ۴۱ هکتار زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد پنج برابری داشته که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی علیرغم شدت تحریم های ظالمانه برای سرمایه گذاری در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در استان صنعتی قزوین دارند.

وی تصریح کرد: شهرک های صنعتی لیا، خرمدشت، حکیمیه، کاسپین، قزوین(کوهین) و ناحیه صنعتی طارم به ترتیب میزان بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را در مدت مذکور داشته اند.

رئیس هئیت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین میزان سرمایه گذاری این قراردادها را بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال عنوان کرده که با راه اندازی همه این طرح های صنعتی زمینه اشتغال ۱۸ هزار نفر فراهم خواهد شد.

خانپور در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی همانند سال گذشته که به شعار «جهش تولید» جامه عمل پوشانده و جذب دو برابری سرمایه گذار نسبت به سالهای مشابه داشتیم در سال جدید هم اولویت را بر توسعه شهرکهای تقاضا محور و تکمیل زیرساخت های سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و حمایت حداکثری از صنایع کوچک ادامه خواهیم داد.

وی قول داد: در کمترین زمان در راستای تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را  برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کنیم.

کد خبر: ۸۵٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha