۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
سالانه ۱۷۰۰ پرواز تفریحی و آموزشی در مازندران انجام می‌شود
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

سالانه ۱۷۰۰ پرواز تفریحی و آموزشی در مازندران انجام می‌شود

ساری - مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: سالانه یک هزار و ۷۰۰ پرواز تفریحی و آموزش خدمات پروازی در استان انجام می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از فرودگاه مازندران، سعدالله وطن‌خواه اظهار داشت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته و در راستای تامین و تکمیل تجهیزات و خودروهای ایمنی و آتش نشانی، تعداد سه دستگاه خودرو مارشالری مجهز و دو دستگاه خودرو پیش رو فرماندهی به فرودگاههای استان مازندران اختصاص یافت.

وی افزود: بر اساس درخواست های گذشته و نیاز ایستگاه های ایمنی و آتش نشانی فرودگاه‌های استان تعداد سه دستگاه خودروسواری مناسب برای انجام امور مارشالری فرودگاه‌های ساری- نوشهر و رامسر و دو دستگاه خودرو پیشرو فرماندهی به فرودگاه‌های ساری و رامسر به ارزش ریالی بیش از ۲۸ میلیارد ریال اختصاص و تحویل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اضافه کرد: در راستای تقویت و ارتقای سطح آمادگی و ارتقای ضریب ایمنی عملیاتی و فرودگاهی با پیگیری های به عمل آمده تعداد سه دستگاه خودرو کفساز جدید نیز در آینده نزدیک به فرودگاه‌های استان تخصیص و تحویل خواهد شد.

وطن خواه ارزش ریالی تمام خودروهای اشاره شده را حدوداََ ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با اضافه شدن این وسایل نقلیه به ایستگاه‌های ایمنی و آتش نشانی فرودگاه‌های استان ظرفیت و سطح آمادگی عملیاتی فرودگاها به میزان قابل توجهی در زمان مواجهه با حوادث بالاتر می رود.

وی ادامه داد: مازندران دارای سه فرودگاه فعال عملیاتی شامل ساری - نوشهر - رامسر است که در مجموع سالیانه به حدود شش هزار و ۱۰۰ پرواز مسافری و بیش از یک هزار و ۷۰۰ پرواز تفریحی و آموزشی خدمات پروازی ارائه می کند.

کد خبر: ۸٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha