۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
 ۶ واحد تولیدی نساجی در زنجان به بهره برداری می رسد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

۶ واحد تولیدی نساجی در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: طی سالجاری ۶ واحد تولیدی نساجی در استان زنجان به بهره برداری می رسد و برای بیش از ۱۱ هزار نفر در استان شغل ایجاد می شود.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر زنجانی در صنعت نساجی مشغول به کار هستند،گفت: طی سالجاری ۶ واحد تولیدی نساجی در استان به بهره برداری می رسد. 

وی اظهار کرد: با بهره برداری این تعداد واحد نساجی برای بیش از ۱۱ هزار نفر در استان شغل ایحاد می شود و سهم اشتغال استان در حوزه نساجی افزایش می یابد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: میزان صادرات بخش نساجی در سال گذشته به علت بیماری کرونا و کاهش تقاضا  در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. 

یگانه فرد تاکید کرد: طی ۱۴ ماه گذشته با کاهش تقاضای مانتو و شلوار مدارس و لغو مراسمات مختلف صنعت نساجی در استان دچار مشکلات زیادی شده است. 

وی با بیان اینکه در خصوص واردات مواد اولیه صنعت نساجی در استان مشکلاتی وجود دارد،ابراز داشت: سرمایه‌گذاران بنگلادشی آمادگی خود را جهت حضور و سرمایه‌گذاری در بخش نساجی استان اعلام کردند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان  با بیان اینکه کمبود مواد اولیه و فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات صنعت نساجی باعث شده تا این صنعت آن طور که باید توسعه پیدا نکند،گفت: صنعت نساجی این استان جوان اسـت. 

کد خبر: ۸۴٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha