۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
وزیر راه طرح اقدام ملی مسکن را در مازندران کلید می زند
روز پنجشنبه؛

وزیر راه طرح اقدام ملی مسکن را در مازندران کلید می زند

ساری - طرح اقدام ملی مسکن با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مازندران کلید می خورد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی روز پنجشنبه به مازندران سفر می کند و دراین سفر یک روزه طرح اقدام ملی مسکن در استان را کلید خواهد زد.

محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار سهمیه استان را در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ هزار واحد اعلام کرد و گفت: در روز گذشته که ثبت نام متقاضیان انجام شد، دو هزار و ۳۱۸ نفر تقاضای خود را ثبت کرده اند.

وی با بیان اینکه استقبال از طرح اقدام ملی مسکن در استان مناسب بوده و شاهد تکمیل ظرفیت پس از چند ساعت بودیم گفت: اگر با ریزش متقاضیان مواجه شویم ثبت نام در مراحل بعدی نیز انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در راستای طرح ملی مسکن در کشور طی دو سال آینده ۴۰۰ هزار واحد احداث می شود، گفت: در فاز اول طرح ملی مسکن که در ۲۳ شهر استان اجرا خواهد شد متقاضیان می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

نظری زمان ثبت نام برای طرح مسکن ملی را در استان مازندران ۲۳ آذرماه بیان کرد و گفت: آورده ۳۰ میلیون تومانی و داشتن شرایطی نظیر حداقل پنج سال سکونت در شهر و توان بازپرداخت تسهیلات وام به مبلغ ۱۲ میلیون ریالی از جمله شروط برای ثبت نام در طرح ملی مسکن است.

کد خبر: ۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha