۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
کمبودی در بازار ماه رمضان اصفهان نیست/ افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت زولبیا
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کمبودی در بازار ماه رمضان اصفهان نیست/ افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت زولبیا

اصفهان- برزگر، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: کمبود مایحتاج ماه مبارک رمضان در بازار اصفهان مشاهده نشده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

مجتبی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت بازار استان اصفهان در زمینه تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ارتباط روز قبل از آغاز ماه مبارک جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار و نرخ‌ها مصوب شد.

وی با بیان اینکه نرخ زولبیا و بامیه از سوی اتحادیه گز و شیرینی ۴۸ هزار تومان و مطابق با نرخ مصوب تهران پیشنهاد شده بود، تصریح کرد: این در حالی است که در نهایت در این جلسه قیمت مصوب زولبیا و بامیه درجه یک ۳۸ هزار تومان  و درجه دو ۳۶ هزار تومان مصوب شد.

اعلام نرخ مصوب آش و حلیم
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ۲۲ هزار تومان بوده است، اضافه کرد: نرخ مصوب تهران منجر به افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت این محصول در دیگر استان‌ها شد.

وی در خصوص قیمت مصوب آش و حلین نیز گفت: قیمت مصوب آش از ۱۸ تا ۲۳ هزار تومان بسته به درجه بندی واحدهای صنفی و حلیم هم ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

بازار مرغ آرام است
بزرگر با بیان اینکه در بررسی صورت گرفته طی چهار روز گذشته از بازار اصفهان خوشبختانه کمبود مایحتاج ماه مبارگ رمضان در سطح بازار گزارش نشده است، افزود: رصد روزانه بازار را به صورت میدانی در دستور کار داریم.

وی در خصوص بازار مرغ اصفهان نیز گفت: در حال حاضر وضعیت تامین این محصول در استان مناسب است و اکثر فروشگاه‌ها با نرخ مصوب مرغ می‌فروشند.

کد خبر: ۸۴٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha