۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی عنوان کرد

اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان

یزدانمهر، معاون مشارکت‌های مردمی و امور مجلس بهزیستی گفت: امسال اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، ذوالفقار یزدانمهر گفت: با تسهیلات ۳ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده، بیش از ۶۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی محقق خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی و امور مجلس بهزیستی افزود: تعهد ما در سال ۹۹، تسهیل گری اشتغال ۵۶ هزار و ۷۱۶ نفر بود که طبق برنامه عملکردی که همکاران ما در دفتر اشتغال داشتند برای اشتغال ۵۹ هزار و ۳۰۴ نفر توانستند تسهیل‌گری کنند.

وی با بیان اینکه اعتباراتی که از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه در اختیار ما قرار گرفت، ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود، خاطرنشان کرد: این اعتبارات به صورت قرض‌الحسنه در مناطق مرزی و محروم با کارمزد ۴ و در سایر مناطق با کارمزد ۶ درصد پرداخت می‌شود. خوشبختانه عملکردی که تا پایان سال داشتیم، ۱۵۵۸ میلیارد تومان بوده که در نوع خود نسبت به سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گفت: اشتغالی که از این محل محقق شده ۳۷ هزار نفر بوده و تا آخر اردیبهشت فرصت داریم پرونده‌های ارسالی به بانک را مورد بررسی قرار دهیم.

یک میلیون و ۶۰۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند و حدود ۲۴۰ هزار زن سرپرست خانوار نیز تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند و از این میان، بیش از یک میلیون خانوار از بهزیستی مستمری می‌گیرند.

کد خبر: ۸۳٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha