۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
۶۰ هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در سنندج تولید می شود

۶۰ هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در سنندج تولید می شود

کردستان - نماینده بنیاد برکت در واحد تولیدی الداد مهر پارس کردستان گفت: ماهانه ۶۰ هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در این واحد تولید و تحویل وزارت بهداشت داده می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی اعتمادپورامروز شنبه در حاشیه بازدید رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و جمعی از خبرنگاران استان از روند تولید لباس ایزوله بیمارستانی درشرکت الداد مهر پارس اظهار  کرد: با مشارکت بنیاد برکت در این واحد برای تولید لباس ایزوله بیمارستانی ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت الداد مهر پارس ست لباس بیمارستانی تولید می کرد، افزود: در حال حاضر تمام توان این واحد به تولید لباس ایزوله بیمارستانی به ظرفیت ۶۰ هزار دست در ماه اختصاص پیدا کرده است.

نماینده بنیاد برکت در واحد شرکت الداد مهر پارس کردستان خاطرنشان کرد: کشورما بحران های زیادی را پشت سر گذاشته است و از بحران بیماری کرونا را هم با همت تولیدکنندگان و تلاش جان برکفان بهداشت و درمان عبور خواهیم کرد.

اعتمادپور یادآور شد: در حال حاضر با ایجاد این خط تولید برای ۴۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام استانداردهای مورد نیاز در این واحد رعایت می شود، گفت: تا پایان ماه جاری هم خط تولید ماسک با روکش نانو با ظرفیت روزانه تولید ۵۰ تا ۶۰ هزار عدد ماسک در این واحد راه اندازی می شود.

اعتمادپور یادآور شد: بی شک با این اقدام واحدهای تولیدی استان دشمنان کشورمان نا امید می شوند از اینکه جوانان غیور ایرانی توانایی تولید نیازهای جامعه خود را دارند.

کد خبر: ۸٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      0 0
      کاش به ماهم میدادید؟پرستارسمیرم هستم