۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۳
«ال جی و سامسونگ» سر مردم را کلاه گذاشتند| دست تولیدکننده داخلی را رها نمی کنیم
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس:

«ال جی و سامسونگ» سر مردم را کلاه گذاشتند| دست تولیدکننده داخلی را رها نمی کنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در شرایطی که شرکت های ال جی و سامسونگ کشور را ترک کردند توانستیم در زمینه تولیدات لوازم خانگی رشد داشته باشیم.

علی خضریان در گفت و گو با خبرنگار گروه پارلمانی بازار، با اشاره به حواشی بازگشت شرکت های ال جی و سامسونگ به کشور گفت: شرکت های ال جی و سامسونگ تعهداتی به بازار ایران داشتندکه متاسفانه به آنها جامعه عمل نپوشاندند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه یکسری کالا توسط این دو شرکت در کشور به فروش رسیده است، بیان داشت: این دو شرکت به واسطه فروش محصولات خود در ایران سهامشان رشد کرده است و خیلی از مواقع هم محصولات بی کیفیتشان توسط آزمایشی که روی مردم ما انجام شده، ارتقا پیدا کرده است. یعنی این کالاها در بازار ایران مورد آزمون و خطا قرار گرفته است.

خضریان تاکید کرد: به عنوان مثال وقتی ما به محصول جاروبرقی این دو شرکت در ده سال گذشته رجوع می کنیم، می بینیم که این کالاها کم کم رشد کرده اند و بهتر شده اند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر  وقتی این شرکت ها محصولات خود را در بازار ایران به فروش می رسانند اعلام می کنند که به چه میزان خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه خواهند کرد اما این دو شرکت بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی، به تعهدات کالایی خودشان هم پایبند نبودند و مردم بعضا برای تامین قطعات جانبی کالاهای خود، دچار مشکلات عدیده شدند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این شرایط حاکمیت حتما موظف است تا با عهد شکنان، سختگیرانه و سلبی رفتار کند لذا دلیل این مهم هم این است که این شرکتها پول را از کشور خارج می کنند و این به ضرر اقتصاد ماست.

خضریان ادامه داد: ما در شرایطی که این شرکت ها - ال جی و سامسونگ -  کشور را ترک کردند توانستیم در زمینه تولیدات لوازم خانگی رشد داشته باشیم، بنابراین ما در این شرایط نباید دست تولیدکننده داخلی را رها کنیم و دوباره به عهدشکنانی که در بازار مصرف سر مردم ما کلاه گذاشتند و کلاهبرداری اقتصادی کردند، مجددا اعتماد کنیم.

کد خبر: ۸۳٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha