۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
طرح ویژه تعزیرات برای ماه رمضان| نظارت بر کالاهای بهداشتی ادامه دارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران:

طرح ویژه تعزیرات برای ماه رمضان| نظارت بر کالاهای بهداشتی ادامه دارد

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به گشت‌های ویژه تعزیراتی در بازار، تاکید کرد نظارت بر بازار اقلام بهداشتی ضد کرونا با شدت ادامه دارد.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی در خصوص تمهیدات نظارتی بیشتر بر بازار اظهار کرد: هر ساله در ایام عید و ماه رمضان طرح‌هایی ویژه داریم و امسال به لحاظ نزدیکی این دو پیک، طرحی ویژه را تا پایان ماه رمضان ادامه می‌دهیم.

وی از دو برابر شدن گشت‌های مشترک سخن گفت و افزود: در بحث تامین کالاها و توزیع مستقیم محصولات مورد نیاز مردم، بیشترین حضور را در سطح میادین و کشتارگاه و مرغداری‌ها داریم و فعلا وضعیت بازار مرغ آرام است.

اسفنانی گفت: امیدواریم تامین کالا تا پایان ماه رمضان به همین منوال روی دهد تا تخلفات کاهش یابد.

این مدیر تعزیراتی تاکید کرد: کالاهایی که در ماه رمضان مورد استفاده مردم است از جمله مواد پروتئینی و آش و حلیم و... با همکاری اتاق اصناف و سازمان صمت رصد می‌کنیم.
اسفنانی ابراز امیدواری کرد رمضان امسال پر برکت تر از قبل باشد تا از فیوضات آن بیشتر بهره بریم.

وی همچنین به شیوع خطرناک تر کرونا اشاره کرد و افزود: از سال قبل که این بحث مطرح بود، یکی از مهم ترین درگیری‌های کاری و ذهنی ما، کالاهای سلامت محور بود و از ابتدای شیروع بیماری که در تامین ماسک و مواد ضد عفونی کننده مشکل داشتیم، تعزیرات ورود جدی به قضیه داشت.

اسفنانی خاطرنشان کرد: امسال حتی از ادارات دیگر کمک گرفتیم تا گشت‌ها فزونی گیرد.

وی در این گفتگوی کوتاه رادیویی گفت: ما سال‌های قبل دو برابر ساعات عادی را در عصرها به گشت در بازار اختصاص دادیم امسال تعداد نیروها را نیز فزونی دادیم.

کد خبر: ۸۳٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha