۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
۵۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می‌شود 
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی قزوین:

۵۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می‌شود 

قزوین- مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی آوج هزینه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید معاون اقتصادی استاندار از دو واحد تولیدی در دست احداث در شهرک صنعتی آوج با بیان اینکه ۵۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی آوج هزینه می‌شود، اظهار کرد: بخشی از این اعتبار صرف رفع مشکل کمبود آب صنایع مستقر در این ناحیه و احداث منبع ۲۵۰ مترمکعبی و بخشی نیز صرف آسفالت کشی و ساخت معابر و روشنایی خواهد شد.

وی افزود: با مشوق های دولت از جمله معافیت های مالیاتی و ایجاد بسترهای لازم امیدواریم سرمایه گذاران بیشتری جذب نواحی صنعتی به ویژه در شهرستان کم تر توسعه یافته آوج شوند.

 مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی قزوین بیان کرد: باید برای رونق نواحی صنعتی که بیشتر در جوار شهرهای کوچک قرار دارند از ظرفیت سرمایه گذاران بومی نیز استفاده شود و انتظار می رود فرمانداران در این خصوص با جدیت تلاش کنند.

خانپور یادآور شد: تاکنون ۲۵ سرمایه گذار در ناحیه صنعتی آوج زمین دریافت کرده اند و با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده‌اند.

هشت واحد در این ناحیه صنعتی دارای پروانه بهره برداری هستند.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با دو بخش مرکزی و آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

کد خبر: ۸۲٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha