۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
قوانین و دستورالعمل های بهداشتی تنها برای اصناف نیست
رئیس اتاق اصناف تهران:

قوانین و دستورالعمل های بهداشتی تنها برای اصناف نیست

فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: قوانین و دستورالعمل های بهداشتی تنها برای اصناف نیست. اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آن‌ها هم باید تعطیل باشند. دریافت بیمه، مالیات و ... هم باید تعطیل شود تا هزینه های اضافه بر صنوف مختلف تحمیل نشود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در واکنش به ادعاهای برخی مشاغل مبنی بر کوتاهی اتحادیه های صنفی در اعلام نکردن تعطیلی زیرمجموعه ها تصریح کرد: در ابلاغ دستورالعمل ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در شهرهای قرمز کرونایی با وقفه روبه رو شدیم؛ اما به روسای اتحادیه ها اطلاع دادیم.

نوده فراهانی توضیح داد: به دلیل اینکه روزهای پنج شنبه و جمعه اتحادیه های ما تعطیل هستند، نتوانستند به زیرمحموعه های خود اطلاع بدهند.

او افزود: وقتی چنین مسئله ای پیش می آید در هر صورت باید دستورالعمل آن ابلاغ شود. از روز شنبه این دستورالعمل واقعا اجرا شد و طی بازرسی عصر روز شنبه از سطح شهر تهران مشخص شد بیشتر اصناف از این دستورالعمل تمکین کرده و واحد های خود را تعطیل کرده اند.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: دیواری کوتاه تر از اصناف نیست ما همکاری می کنیم ولی باید به مشکلات اصناف رسیدگی شود.

نوده فراهانی گفت: بیمه، مالیات و غیره مشکلاتی برای اصناف ایجاد می کنند که دولت باید به این موارد رسیدگی کند تا اصناف در شرایط کرونایی با سختی و زیان مضاعف مواجه نشوند.

کد خبر: ۸۲٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha