۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
تحویل ۸ هزار ۵۰۰ قطعه زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن پردیس به تعاونی‌ها
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد؛

تحویل ۸ هزار ۵۰۰ قطعه زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن پردیس به تعاونی‌ها

پردیس - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تا به امروز هشت هزار ۵۰۰ قطعه زمین، در قالب طرح اقدام ملی مسکن پردیس به تعاونی‌هایی که اعضای واجدالشرایط طرح اقدام ملی را داشته‌اند را تحویل داده‌ایم.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص طرح اقدام ملی مسکن پردیس اظهار داشت: در هر اقدام ملی از ۲۰۰ هزار واحد سهم شهرهای جدید، در شهر پردیس ۱۹ هزار واحد را خواهیم داشت.

هدایت افزود: تا به امروز هشت هزار ۵۰۰ قطعه زمین را در قالب طرح اقدام ملی مسکن پردیس به تعاونی هایی که اعضای واجد الشرایط طرح اقدام ملی را داشته اند تحویل داده ایم.

وی در ادامه بیان داشت: سه هزار واحدی که جزو ثبت نام‌های ما در طرح اقدام ملی مسکن پردیس بود کارهای ثبت نام آنها انجام و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی و آماده سازی شروع شده است و فراخوان انجام سازنده را نیز انجام داده ایم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص زمان آغاز اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن پردیس و تحویل این واحدها به متقاضیان عنوان داشت: پیش بینی می کنیم که تا اواخر فروردین ماه ۹۹ بخش ساخت پروژه های اقدام ملی در قالب ثبت نام در پردیس آغاز شود که بتوانیم برای سال بعد شاهد ۵۰ درصد پیشرفت این پروژه ها باشیم.

کد خبر: ۸٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha