۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
وضعیت تولید لوازم بهداشتی در ایلام روبه بهبودی است
استاندار ایلام:

وضعیت تولید لوازم بهداشتی در ایلام روبه بهبودی است

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه وضعیت تولید لوازم بهداشتی در استان روبه بهبودی است، گفت: کسانی که قصد سفر به استان را دارند می‌خواهیم این سفر را تا اطلاع ثانوی به تاخیر اندازند.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر شنبه در پنجمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: از مسافران و کسانی که قصد سفر به استان را دارند می خواهم این سفر را تا اطلاع ثانوی به تاخیر بیاندازند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه وضعیت تولید لوازم بهداشتی در استان روبه بهبودی است، گفت: در بحث ماسک هم اگر چه برای همه افرد لازم نیست اما فراهم شدن این محصول در جامعه ایجاد جو روانی مثبت می‌کند و در این راستا تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

سلیمانی با اشاره به این موضوع که با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده از لحاظ مواد ضدعفونی و الکل وضعیت استان بهتر شده است، تصریح کرد: در این زمینه چند واحد تولیدی اعلام آمادگی کرده اند که وارد خط تولید ماسک شوند و امیدواریم با این اقدامات در این راستا نیز مشکلات برطرف شود.

وی اعلام کرد: به خاطر حفظ سلامت مردم تمام آرایشگاه ها، سالن های اجتماعات خصوصی و دولتی، مراسمات پنجشنبه و جمعه آخر سال، مراسمات جشن و عزا و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل و ممنوع است.

استاندار ایلام بیان کرد: با اجرای تست کرونا افراد مشکوک به کرونا بدون هیچ ملاحظه ای ۱۴ روز قرنطینه شوند.

کد خبر: ۸٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha