۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
۲ میلیون تردد خودرو از محورهای مواصلاتی استان سمنان انجام شد
در هفته گذشته؛

۲ میلیون تردد خودرو از محورهای مواصلاتی استان سمنان انجام شد

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک‌میلیون و ۹۹۹ هزار تردد از مسیرهای مواصلاتی استان انجام شد، گفت: این آمار با توجه به توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت برای عدم تردد بین‌شهری مطلوب نیست.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با تأکید بر لزوم رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر عدم تردد و پرهیز از سفرهای غیرضروری اظهار داشت: در هفته گذشته یک‌میلیون و ۹۹۹ هزار تردد از مسیرهای مواصلاتی استان سمنان انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه سوم تا نهم اسفندماه هفته نخست شیوع کرونا در ایران بود، تصریح کرد: در این بازه زمانی دو میلیون و ۳۴ هزار تردد در سطح مسیرهای مواصلاتی استان سمنان انجام‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از کاهش ۱.۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و ابراز کرد: این آمار با توجه به توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت در راستای عدم تردد بین‌شهری و ضرورت قرنطینه خانگی به‌هیچ‌وجه مطلوب نیست.

منصور کیایی یادآور شد: درمجموع ۲۲ دوربین نظارت تصویری، ۵۶ دستگاه تردد شماری برخط و ۵۹ سامانه ثبت تخلف در سطح راه‌های مواصلاتی استان سمنان ساماندهی شده است.

کد خبر: ۸٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha