۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی ایلام انجام شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام:

۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی ایلام انجام شد

ایلام - مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: طی یک هفته اخیر ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

علیرضا لطفی علی آبادی  در گفت و گو بازار اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح نظارت ویژه بر اصناف و داروخانه ها و فروشگاه های عرضه لوازم بهداشتی، توسط ماموران تعزیرات در تمام شهرستانهای استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در مناطق مختلف ایلام انجام شد است، گفت: علاوه بر پلمب ۹ واحد صنفی، ۱۸ پرونده تخلف تعزیراتی به ارزش بیش از ۵۶ میلیون تومان نیز در این بازدیدها تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در راستای رسیدگی به تخلفات و بهبود وضعیت عرضه لوازم بهداشتی، گشت بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه تجهیزات بهداشتی تشکیل و اجرا شده است.

علی آبادی اظهار کرد: گشت مشترک ستاد مقابله با کرونا در ایلام تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و با متخلفان به شدت برخورد قضایی و تعزیری می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید کرد: از مردم می خواهیم هرگونه عرضه اقلام بهداشتی از طریق مراکز غیرمجاز را به شماره تلفن‌های ۱۳۵ تعزیرات، ۱۲۴ سازمان صمت، یا ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی اعلام کنند.

وی گفت: سودجویانی که قصد دارند از فضای فعلی جامعه به دنبال سوء استفاده باشند بدانند در صورت محرز شدن تخلف آنان، شدیدترین برخوردها در انتظارشان خواهد بود.

کد خبر: ۸٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha