۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
لزوم ساماندهی توزیع سیمان در استان بوشهر/ وزارت صمت ورود کند
نماینده جنوب استان بوشهر:

لزوم ساماندهی توزیع سیمان در استان بوشهر/ وزارت صمت ورود کند

بوشهر - احمدی، نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ساماندهی بازار توزیع سیمان در استان بوشهرگفت: برای بهبود وضعیت، وزارت صمت باید به موضوع ورود موثر کند.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر شاهد مشکلاتی از سوی مردم و مجریان پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر برای تامین سیمان هستیم که این وضعیت زیبنده استان بوشهر نیست.

وی با اشاره به فعالیت سه کارخانه بزرگ سیمان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیازهای استان تنها بخشی از میزان تولید این کارخانجات است و باید تامین نیازهای استان بوشهر را در اولویت خود قرار دهند.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صادرات سیمان تولیدی در استان، تاکید کرد: باید ابتدا نیاز استان تامین شود و سپس این کارخانجات اقدام به صادرات کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا امروز تذکری کتبی را به وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی لزوم رسیدگی به کمبود و گرانی سیمان در استان بوشهر علیرغم وجود سه کارخانه در استان ارائه کردیم.

احمدی افزود: امیدواریم وزارت صنعت، معدن و تجارت ورودی جدی به این موضوع داشته باشد و در آینده نزدیک شاهد ساماندهی و بهبود وضعیت توزیع و فروش سیمان در استان باشیم.

کد خبر: ۸۲٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha