۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
مرز مهران ضدعفونی شد/ یک هفته مرز بسته می شود
مدیرکل گمرک استان ایلام خبر داد

مرز مهران ضدعفونی شد/ یک هفته مرز بسته می شود

ایلام-مدیرکل گمرک استان ایلام با اشاره به ضدعفونی مرز مهران برای پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: از فردا به مدت یک هفته مرز مهران بسته می شود.

روح الله غلامی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: طی هفته اخیر برای پیشگیری از ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از انتقال این ویروس در مرز مهران انجام شده است.

مدیرکل گمرک استان ایلام با اشاره به ضدعفونی به مرز مهران برای پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: با همکاری شهردای مهران، غرفه‌های تجاری، اماکن اداری و محوطه تجاری گمرکات استان ایلام ضد عفونی و گند زدایی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر روند صادرات کالا بدون هیچ محدودیتی ادامه داشته است، افزود: روزانه بیش از ۷۰۰ کامیون کالا از نقاط مختلف کشور به گمرک مهران وارد می‌شوند.

مدیرکل گمرک استان ایلام با اشاره به صادرات یک میلیارد دلاری کالا از مرز مهران طی سال جاری گفت: بنابر اعلام کشور عراق و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مرز مهران از روز یکشنبه هفته آینده به مدت یک هفته بسته می‌شود.

غلامی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کالا از طریق مرز مهران  به کشور عراق صادر شود.

کد خبر: ۸٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha