۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
 ۵۰۰ هزار ماسک درزنجان توزیع شد
استاندار زنجان:

۵۰۰ هزار ماسک درزنجان توزیع شد

زنجان - استاندار زنجان گفت: طی چندروزهای گذشته ۵۰۰ هزار ماسک در استان توزیع شده و مشکلی در خصوص مواد ضد عفونی کننده و ماسک و دستکش در مراکز درمانی نداریم.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی چند روز گذشته بیش از ۵۰۰ هزار ماسک در استان توزیع شده است، گفت: در حال حاضر مشکلی در خصوص مواد ضد عفونی کننده و ماسک و دستکش در مراکز درمانی نداریم.

وی با بیان اینکه در هشت شهرستان استان بیماران مبتلا به کرونا درمان می‌شوند، اظهار کرد: علاوه بر اینکه تخت های بیمارستانی برای این بیماری اختصاص یافته بیش از ۳۰۰ تخت هم اضافه شده است.

استاندار زنجان گفت: بیمارستان ولیعصر شهر زنجان تخلیه شده و تنها برای بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه داده و بستری می کند و از شهروندان درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری خود داری کرده و در خانه بمانند.

حقیقی ابراز کرد: در حال حاضر شش واحد تولیدی مواد ضد عفنی کننده و یک واحد تولید ماسک در استان با افزایش ظرفیت تولید می کنند و شیفت کاری خود را افزایش دادند تا موادبهداشتی ضروری را تولید کنند.

وی افزود: درحال حاضر مشکلی در خصوص تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک در استان نداریم.

استاندار زنجان یادآور شد: طی چند روز گذشته بیش از ۲۰۰ هزار مواد ضد عفونی کننده در استان توزیع شده است.

حقیقی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده جلوی ورود خودروهای غیر بومی به استان گرفته و از مردم درخواست می شود از سفر خودداری کرده و با خانه ماندن خود، زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.

کد خبر: ۸٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha