۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
اجاره اماکن ورزشی استان مرکزی اخذ نمی شود/لزوم مساعدت مالکین اماکن خصوصی ورزشی
با توجه به تعطیلی ها؛

اجاره اماکن ورزشی استان مرکزی اخذ نمی شود/لزوم مساعدت مالکین اماکن خصوصی ورزشی

اراک- مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تاکید بر لزوم مساعدت مالکین اماکن خصوصی ورزشی گفت: با توجه به تعطیلی های ناشی از کرونا اجاره اماکن ورزشی استان مرکزی اخذ نمی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عابد حقدادی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با همکاری هیات پزشکی ورزشی ضد عفونی کردن اماکن خصوصی ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

حقدادی با بیان اینکه با نظارت های کامل و تصمیم کارگروه پدافند زیستی، تصمیمات به موقعی جهت جلوگیری از شیوع ویروس در ورزشگاه ها و باشگاه ها گرفته شد، گفت: امیدواریم با همکاری همه جانبه تمام بخش ها بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه در خصوص اجاره بهای عنوان داشت: اجاره بهای اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در استان مرکزی از مستاجرین اخذ نخواهد شد و برابر قانون به مدت قراردادها افزوده می شود.

وی در رابطه با اماکن ورزشی خصوصی نیز اظهار داشت: از مالکین اماکن باشگاهای خصوصی نیز می خواهیم که با باشگاه داران همکاری لازم را داشته باشند و حمایت از این افراد نیز در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قرار دارد.

کد خبر: ۸٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha