۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
نظارت و بازرسی بر بازار استان بوشهر افزایش یابد
استاندار بوشهر:

نظارت و بازرسی بر بازار استان بوشهر افزایش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: به منظور مقابله با گرانی و گرانفروشی، باید نظارت و بازرسی بر بازار استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: افزایش قیمت‌ها در بازار فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کند و باید با افزایش نظارت و بازرسی مانع از افزایش قیمت‌ها در بازار شد.

وی بر لزوم تلاش جدی برای تامین نیازهایم ردم به کالاهای اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ادامه داد: باید کمبودهای بازار خصوصا در زمینه کالاهایی مثل برنج، مرغ، روغن و . . . جبران شود.

استاندار بوشهر خواستار برخورد جدی تعزیرات حکومتی با مرغداری های متخلف شد و افزود: مرغ‌داری‌هایی که از سهمیه نهاده دولتی استفاده کرده‌اند ولی مرغ را تحویل نمی‌دهند باید برخورد قانونی و قضایی با انها صورت گیرد و سهمیه دولتی آنها قطع شود.

وی در مورد کمبود سیمان در بازار نیز بیان کرد: سه کارخانه سیمان در استان فعال است که باید اولویت اول آنها تامین نیازهای استان بوده و سپس به فکر صادرات باشند.

گراوند با تاکید بر اینکه صادرات سیمان نباید باعث کمبود و تنش در عرضه این ماده ساختمانی در استان بوشهر شود افزود: این کارخانجات در صورتی مجاز به صادرات سیمان هستند که نیازهای استان تامین شده باشد.

کد خبر: ۸۱٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha