۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
روزانه ۵۰ تن مرغ کشتار روز در سطح استان ایلام توزیع می شود
معاون سازمان صمت استان ایلام:

روزانه ۵۰ تن مرغ کشتار روز در سطح استان ایلام توزیع می شود

ایلام- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان ایلام گفت: روزانه ۵۰ تن مرغ کشتار روز در سطح استان ایلام توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ایلام، سعید شریفی اظهار کرد: با تدابیر انجام شده خوشبختانه در امر ذخیره سازی و تامین کالاهای اساسی هیچ گونه کمبود در بازار نیست و ذخیره سازی و عرضه مرغ منجمد انجام شده توسط سازمان صمت در روزهای اخیر در راستای روان سازی چرخه توزیع از معیشت مردم و رفع التهاب کالا بوده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام از تلاش‌های شبانه روزی در راستای تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در سطح استان خبر داد.

شریفی، در خصوص عرضه مرغ کشتار روز اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ برای مصرف کننده ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و در این ایام روزانه بیش از ۵۰ تن مرغ کشتار روز در سطح استان توزیع می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با توزیع مرغ در برخی نقاط استان و ایجاد صف نیز گفت: با توجه به افزایش مصرف سرانه مرغ در سراسر کشور و از طرفی با توجه حجم بالای مسافران نوروزی به استان مصرف مرغ استان نسبت به شرایط عادی سال چند برابر شده است، انتظار می‌رود مردم در این شرایط برای رعایت همه شهروندان عزیز به میزان مصرف مورد نیاز خریداری کنند تا در این ایام با کمبود مرغ مواجه نشویم.

وی تعداد مراکز توزیع در مرکز استان را بالغ بر ۲۰ نقطه اعلام کرد.

کد خبر: ۸۰٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha