۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
بازرسی ها در زنجان با انسجام بیشتری انجام می شود
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

بازرسی ها در زنجان با انسجام بیشتری انجام می شود

زنجان-رئیس سازمان صمت استان زنجان، گفت: با وجود کمبود بازرسی ها انسجام بیشتری به بازرسی‌ها داده شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، گفت: اولویت ستاد تنظیم بازار تامین به موقع کالاها است و خوشبختانه کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان زنجان وجود دارد و کمبودی در این اقلام نداریم.

وی با بیان اینکه گرانی بازار باعث ایجاد حساسیت در بازار شده اسـت، اظهار کرد:  بازرسی‌ها از بازار با جدیت از واحدهای صنفی و بازار توسط سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف، علوم پزشکی و اداره استاندارد انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان، بازرسی ها در استان طی دو ماهه گذشته از ۵ درصد به ۱۲ درصد افزایش یافته است.

فغفوری با بیان اینکه انسجام بیشتری به بازرسی‌ها داده شده است، افزود: کمبود بازرس را دار استان داریم و در این میان فرمانداران هم همکاری لازم را داشتند.

وی تصریح کرد: تخلفات واحدهای صنفی هم با بازرسی های انجام شده افزایش داشته  و این تخلفات به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان، با بیان اینکه  اعتراضات نسبت به وضعیت نازل‌های سوخت گیری وجود دارد و بنزین‌فروشی در زنجان به صورت علنی انجام می‌شود، افزود: متاسفانه سود جویان از این شرایط به نفع خود استفاده کرد و آرامش مردم را به هم می زنند.

فغفوری  یاد آورشد: جا برای کار کردن وجود دارد و ایرادات هم زیاد است ولی تمام تلاش ما این است که در بازار آرامش ایجاد کنیم.

وی افزود: تامین به موقع و کافی کالاها در استان زنجان در دستور کار است و در این زمینه ما موفق عمل کردیم و مشکلی از بابت ذخیره اقلام نداریم.

کد خبر: ۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha