۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
۶ واحد تولیدی  مواد ضدعفونی‌کننده در زنجان فعال است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۶ واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در زنجان فعال است

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: هم‌اکنون شش واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در زنجان فعالیت می‌کنند که تولیدات این واحدها بین داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از سازمان صمت زنجان ، ناصر فغفوری گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مقرر شد محصولات واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده برای توزیع در بین داروخانه‌های سطح استان در اختیار شرکت تعاونی داروسازان قرار داده شود.

وی اظهار داشت: واحدهای شیمی سبز اشراق، پویا اندیش سلامت، پدیده شیمی قرن و زرین شیمی‌گستر خاورمیانه مواد ضدعفونی‌کننده تولید می‌کنند و در این میان شرکت کیمیا الکل، اقدام به تولید الکل در استان می‌کند.

رئیس سازمان صمت زنجان، ابراز کرد: شرکت ساینا به تازگی به واحدهای تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان پیوسته و شرکت پاک‌حیات نیز اقدامات لازم جهت تولید این محصول را انجام می‌دهد.

فغفوری  در خصوص واحد تولید ماسک در استان، گفت: هم‌اکنون یک واحد تولیدی در استان اقدام به تولید و توزیع روزانه ۲۵ هزار ماسک می‌کند.

وی ابراز کرد: برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی، ماسک‌های تولید شده در این واحد با نظارت بازرسان سازمان و اتحادیه تعاونی داروسازان به قیمت ۴۱۰ تومان در داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صمت زنجان، از کشف کارگاه خانگی تولید مواد ضدعفونی غیربهداشتی و غیراستاندارد در شهرستان زنجان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری پلیس مبارزه با مفاصد اقتصادی و آگاهی نیروی انتظامی خبر داد.

کد خبر: ۸٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha