۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
نخستین خودروی مدیریت بحران در بخش فاضلاب رونمایی شد

نخستین خودروی مدیریت بحران در بخش فاضلاب رونمایی شد

جانباز، مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: با مهندسی معکوس و استفاده از امکانات بخش خصوصی و تولیدات داخل، خودروی مدیریت بحران در بخش فاضلاب، رونمایی شد.

به گزارش بازار، حمیدرضا جانباز افزود: این خودرو در حوادث غیرمترقبه همه تجهیزات لازم برای رفع بحران را در اختیار دارد.

وی گفت: در نظر داریم با همکاری کارخانجات داخلی، این خودرو را به تولید انبوه برسانیم و در سطح استان‌ها آمادگی بیشتری برای رفع بحران ایجاد کنیم.

جانباز افزود: این خودرو می‌تواند همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی که در زمان حادثه نیاز است در مدت زمان کوتاهی به محل بحران اعزام کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور با اشاره به این که در این خودرو همه تجهیزات تجمیع شده است گفت: کاربر می‌تواند با اعزام سریع همه کارهایی که در سال‌های گذشته انجام می‌شد را با استفاده از این خودرو در محل حادثه حاضر شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان نیز افزود: نخستین خودروی عملیاتی مدیریت بحران در صنعت آب و فاضلاب کشور با توجه به ضرورت وجود این خودرو در استان اصفهان که قدیمی‌ترین شبکه فاضلاب کشور را دارد، در این استان رونمایی شد.

هاشم امینی افزود: خوردگی و فرسودگی شبکه فاضلاب استان اصفهان به دلیل قدمت بالای آن، موجب مشکلاتی در این استان می‌شد به همین دلیل ضرورت داشت به تجهیزات روز دنیا مجهز شویم و حوادث را سریعتر برطرف کنیم.

وی ادامه داد: این خودرو در بخش فاضلاب تجهیزات کاملی به لحاظ فردی و تخصصی دارد تا به محض اعلام حادثه از طریق آتش نشانی یا مرکز حوادث ۱۲۲ این ماشین را اعزام و حادثه را برطرف کنیم.
امروز نخستین خودروی مدیریت بحران در بخش فاضلاب با حضور مدیر عامل ابفای کشور و مدیر عامل ابفای اصفهان در محوطه شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور رونمایی شد.

کد خبر: ۷۹٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha