۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
سرمایه در گردش طرح اقتصاد مقاومتی خوراک آبزیان در پل دوآب پنج میلیارد تومان است
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی:

سرمایه در گردش طرح اقتصاد مقاومتی خوراک آبزیان در پل دوآب پنج میلیارد تومان است

اراک-مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به وجود چند طرح اقتصاد مقاومتی در استان گفت: سرمایه در گردش طرح اقتصاد مقاومتی خوراک آبزیان در پل دوآب پنج میلیارد تومان است.

حسین امیریان در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص طرح های ارائه شده به سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: از ۲۲۷طرحی که به مبلغ ۷۳۷میلیارد تومان به کارگروه در مراحل گذشته معرفی کرده بودیم با بررسی هایی که انجام شد بیش از ۲۳طرح به تصویب رسید و پرداخت شد که حدود مبلغ ۷۰میلیارد ریال تاکنون پرداختی داشته‌ایم.

امیریان با بیان اینکه ۲۵ طرح در زمینه های مختلف کشاورزی،  گلخانه، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی، دام و طیور، زراعت و باغبانی در استان مرکزی به تصویب رسیده است گفت: مبلغ تسهیلات ثابت این طرح ها ۱۴۱میلیارد ریال  و تسهیلات در گردش آنها نیز ۲۶میلیارد ریال است که در مجموع بیش از ۱۶۱میلیارد ریال می شود و همگی مصوب و به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی در خصوص انتخاب و یا رد یک طرح در کارگروه استانی گفت: اعضای کارگروه با آگاهی کامل از طرح ها در جلسه حاضر می شوند و آن طرح هایی که توجیه فنی و اقتصادی نداشته باشند، در این سامانه رد خواهند شد؛  طرح هایی که نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد به بانک معرفی می‌شوند و بررسی های دقیق تر را بانک ها انجام می دهند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در ادامه افزود: چند طرح اقتصاد مقاومتی در استان وجود دارد که طرح بزرگ خوراک آبزیان در پل دوآب یکی از آنهاست که سال گذشته ۳میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی سامانه کارا تسهیلات دریافت کرده است و در کارگروه بحث سرمایه در گردش آن  بررسی شده و به مبلغ ۵میلیارد تومان است.

کد خبر: ۷٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha