۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
 توزیع میوه شب عید در مناطق محروم  زنجان مورد توجه قرار گیرد
استاندار زنجان:

توزیع میوه شب عید در مناطق محروم زنجان مورد توجه قرار گیرد

زنجان- استاندار زنجان گفت: توزیع میوه شب عید در مناطق محروم استان زنجان هم در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان بر لزوم تقویت بازرسی و نظارت از اصناف در استان تاکید کرد و گفت: این مهم در استان به جد پیگیری شود. 

وی اظهار کرد: شان تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های متشکله است و در این میان همه دستگاه‌های متولی امر در خصوص تنظیم بازار و مشکلات به وجود آمده به صورت میدانی وارد عمل شوند.

استاندار زنجان گفت: نیروی انتظامی، بسیج و دستگاههای نظارتی استان نیز باید بر امر توزیع و خروج احتمالی کالاهای اساسی مردم از قبیل مرغ و روغن نباتی نظارت و کنترل جدی داشته باشند.

حقیقی با بیان اینکه در توزیع مایحتاج عمومی مردم هرگونه خللی خلاف است، ابراز داشت: با افرادی که چنین کاری بکنند برخورد می شود. 

وی با بیان اینکه هر گونه گرانفروشی و اختلاف قیمت در استان مورد پذیرش نیست، گفت: هر فردی به چنین کاری مبادرت کند واحد صنفی تا پایان تعطیلات نوروزی پلمب می شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه با هر گونه احتکار به شدت برخورد می شود،تصریح کرد: بروز چنین رفتارهایی در ابعاد بزرگ و یا کوچک ظلم بوده و اجازه چنین کاری داده نمی شود. 

حقیقی افزود: هر گونه تعلل و سستی در امر نظارت و کنترل کالاهای اساسی مردم به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. 

وی به مشکلات توزیع روغن نباتی در زنجان اشاره کرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف است به صورت دقیق آماری از چگونگی روند توزیع این اقلام را به خوبی ارائه کند. 

استاندار زنجان به توزیع میوه شب عید که از امروز به صورت گسترده در سطح شهر و مرکز تعیین شده اشاره کرد و گفت: این مهم در مناطق محروم هم مورد توجه قرار گیرد. 

حقیقی ابراز کرد: نظارت میدانی تیم های ویژه در امر تنظیم بازار باید بیشتر از گذشته تشدید شود و اتاق بازرگانی، بسیج اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز باید بر این موضوع ورود جدی کنند. 

کد خبر: ۷۹٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha