۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
بسته اصلاحات اقتصادی جدید، آینده ترکیه را تضمین خواهد کرد
رئیس جمهور ترکیه:

بسته اصلاحات اقتصادی جدید، آینده ترکیه را تضمین خواهد کرد

اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت که اصلاحات اقتصادی جدید شامل سیاست‌های مشخص و راه‌حل محور بوده و با اطمینان آینده ترکیه را تضمین خواهیم کرد.

به گزارش بازار به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم اعلام بسته اصلاحات اقتصادی جدید کشور در مرکز کنگره خلیج استانبول اظهار داشت: برنامه اصلاحات اقتصادی‌مان، شامل سیاست‌های مشخص و راه‌حل محور است که ترکیه را با اطمئنان به آینده حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه‌روزی به هدف تبدیل شدن به ۱۰ اقتصاد برتر جهان دست خواهند یافت٬ گفت: اصلاحات اقتصادی جدید، سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و صادرات اساس تلاش‌های مرتبط با رشد اقتصادی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

اردوغان همچنین افزود: ثبات سیاسی به عنوان شرط اصلی توسعه اقتصادی و دموکراتیک را نهادینه کردیم. هدف ما دستیابی به یک اقتصاد ملی با تکیه بر کاهش حجم واردات و ثبت رکوردهای جدید در میزان صادرات با تولید ارزش افزوده است.

او با اشاره به اینکه با افزایش بهره‌وری در تولید، رشد بالقوه خود را افزایش خواهند داد٬ تصریح کرد: با توسعه سیستم مدیریت جدید، تضمین ثبات و اطمئنان در کشورمان برای قرن‌ها باقی خواهد ماند. با قانون اساسی غیرنظامی و جدید، اقدامات لازم را در این روند انجام خواهیم داد. با برنامه اصلاحات اقتصادی ضمن تقویت نقطه قوت‌ها، راهکاری جدی و سالم برای زمینه‌هایی که دچار مشکل هستند، ارائه می‌دهیم.

کد خبر: ۷۹٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha