۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
شمار کارخانه های ورشکسته مازندران بیش از نرم کشوری است
استاندار مازندران:

شمار کارخانه های ورشکسته مازندران بیش از نرم کشوری است

ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه شمار واحدهای تولیدی ورشکسته در استان بیش از نرم کشوری است خواستار ساماندهی این وضعیت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری در سالن غدیر با بیان اینکه باید برای واردات چوب با پوست و تامین نیازهای چوبی صنایع سلولزی گام برداریم، گفت: ۲۳۶ صنایع چوبی به فراورده های چوبی نیاز دارند.

وی با اشاره به دعاوی و اختلافات اراضی واشخاص گفت: زمین های آق مشهد ودماوند از جمله مسائلی است که نیازمند پیگیری دارد.

وی با عنوان اینکه مرغ لاین استان به عنوان چرخه اول تولید جوجه های یکروزه در ایران وخاورمیانه است، گفت: اعتباری برای حل مشکلات این مجتمع درنظر گرفته شده و تضمینی برای امنیت غذایی وتامین گوشت سفید است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه واحدهای تولیدی زیادی به خط تولید بازگشتند، رفع مسائل نساجی را محصول همگرایی بین دستگاه ها دانست و گفت: برخی از واحدهای تحت تملک بانک ها نیز رفع تملک شده است.

وی با بیان اینکه شمار واحدهای ورشکسته استان مازندران بیش از نرم کشوری است، خواستار تعیین تکلیف این کارخانجات شد و گفت: با توجه به تعداد زیاد کارخانجات ورشکسته باید نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.

وی با اظهار اینکه ۲۰ پروژه اقتصادی مقاومتی پیگیری شده است، گفت: ۳۵ پروژه اقتصاد مقاومت نیز راه اندازی شده است.

حسین زادگان خواستار ورود قوه قضاییه برای تحقق منطقه آزاد مازندران شد و گفت: تنها استانی ساحلی هستیم که منطقه آزاد نداریم.

استاندار مازندران تاکید کرد: اگر دنبال اقتصاد دریامحور هستیم باید به آزادسازی ساحل توجه شود و تاکنون ۸۵ درصد نوار ساحلی استان آزاد شده است.

کد خبر: ۷۹٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha